Biebers

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Beliebers - 3 januari 2011 16:27

Allt mer tyder på att Justin Bieber och Selena Gomez snart kan sluta förneka att de är ett par. Bildbevis visar nu klart och tydligt att de är mer än bara vänner.


Jag tänker inte sluta gilla Justin eller något, HAN ÄR 16, ÄR DET UNDERLIGT ATT HAN KYSSER FOLK?, liksom dom kommer ändå inte gifta sig, ..men låt han kyssa vem fan han vill :)


Tror du att Justin och Selena är ett par?

 
Ja
44 %
 
 
Kanske
28 %
 
 
Nej
28 %
 
 Total: 239 röster

        

Den senaste tiden har 16-årige popstjärnan Justin och 18-åriga skådespelerskan Selena dementerat att de har en romans, gång på gång.

Men nya bilder som togs i Karibien under nyårshelgen visar hur de båda stjärnorna semestrar tillsammans ombord på en lyxyacht – och inte minst ser vi hur Justin kysser Selena, först på kinden, och sedan hur han lutar sig in för att pussa henne på munnen.

Bilderna har redan fått Justins passionerade fans att rasa.

"— Nu slutar jag följa honom på Twitter, skriver en upprörd tjej i ett fanforum.

En annan besviken beundrarinna menar att sångaren borde hålla sig till sanningen."

"— Det här gör mig så arg eftersom Justin alltid säger att hans fans betyder så mycket för honom. Varför ljuger han då? Varför ljuger han för dem som har tagit honom dit han är i dag?"


  

Jag tycker faktiskt inte det ser riktigt ut som Justin...Men eftersom det typ är det, så får jag väl acc det.






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


bbelieber@hotmail.com :)

Den här bloggen ägs av: Hedda & Naima :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vilka ska se Justin Bieber i Danmark 1 april?
 Jag ska!
 Jag ska inte.
 Jag vill men ska inte
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards